مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 01:572022-03-12سياسي

حیاتی بازگشت چهره های محبوب به تلویزیون را استارت زد؟


محمدرضا حیاتی دیده شدن مجدد چهره اش در قاب تلویزیون را دلیلی بر بازگشتش به این رسانه در مقام گوینده خبر نمی داند و تاکید می کند که صرفا به عنوان مهمان در ویژه برنامه نوروزی حاضر شده است.

- با این همه با توجه به قول های مساعد رییس صداوسیما به مخاطبان که خواستار جدی بازگشت چهره های محبوب به رسانه ملی شده اند، شاید این اتفاق را بتوان استارتی برای برخی بازگشت ها هم تلقی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حیاتی ـ گوینده باسابقه خبر صداوسیما ـ که نزدیک به دو سال از قاب تصویر دور بود، چند روز قبل به عنوان مهمان در یک ویژه برنامه زنده نوروزی در شبکه پنج سیما حاضر شد و در حالی که برای لحظاتی حرف هایش خطاب به بینندگان، با بغض همراه بود، برای مردم ایران سالی سرشار از دوستی ، مهربانی و رفاقت و صمیمیت آرزو کرد.

ویدئوی حضور محمدرضا حیاتی در قاب تصویر صداوسیما، طی روزهای اخیر در فضای مجازی بارها دست به دست شده است و حتی برخی از آن به عنوان بازگشت این گوینده قدیمی به رسانه ملی تعبیر کرده اند.

با این همه خود حیاتی درباره همکاری مجددش با صداوسیما به ایسنا می گوید: من فقط به عنوان مهمان در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کردم.

این گوینده خبر پیشکسوت در پاسخ به اینکه آیا این حضور غافلگیرکننده می تواند نویدی برای بازگشت چهره آشنای او به قاب تلویزیون ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیاتی بازگشت چهره های محبوب به تلویزیون را استارت زد؟

حیاتی بازگشت چهره های محبوب به تلویزیون را استارت زد؟