مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 00:572022-03-12حوادث

افزایش حوادث کار در سمنان/ مرگ 24نفر در حوداث کار استان


 مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان از افزایش فوتی های ناشی از حوادث کار در این استان خبر داد و گفت: 337 نفر مصدوم ناشی از حوادث کار از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ماه امسال به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

- دکتر مهدی نوروزی در جمع خبرنگاران بااعلام این خبر اظهار کرد: از مجموع مصدوم حوادث کار استان سمنان در 11 ماه گذشته 308 نفر مرد و 29 نفر زن بودند.

وی ادامه داد: شمار مصدومان حوادث کار استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است.

دکتر نوروزی بیان کرد: از فروردین تا بهمن ماه امسال 24 نفر و در مدت مشابه سال گذشته 23 نفر به دلیل حوادث کار در استان سمنان جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: آمار حوادث کار منجر به فوت در 11 ماه گذشته امسال در مقایسه با مدت مشابه 1399 افزایش 4 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: از مجموع فوتی های حوادث کار این استان از ابتدای فروردین تا پایان بهمن امسال 23 نفر مرد و یک نفر زن بودند.

دکتر نوروزی با اشاره به تعدد حوادث نلشی از کار در معادن خاطرنشان کرد: بیشترین حوادث کار در استان سمنان مربوط به معدن و کارهای ساختمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حوادث کار در سمنان/ مرگ 24نفر در حوداث کار استان

افزایش حوادث کار در سمنان/ مرگ 24نفر در حوداث کار استان