مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 00:472022-03-12اجتماعي

جشن «درخت دوستی» زمینه ساز انتقال بین نسلی فرهنگ درختکاری است


عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ درختکاری و حفاظت از محیط زیست به نسل های آینده گفت: جشن «درخت دوستی» زمینه ساز انتقال بین نسلی فرهنگ درختکاری است.

- یزد- عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ درختکاری و حفاظت از محیط زیست به نسل های آینده گفت: جشن درخت دوستی زمینه ساز انتقال بین نسلی فرهنگ درختکاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فخرالسادات خامسی هامانه، عصر شنبه در جشن بزرگ درخت دوستی که به مناسبت آخرین روز هفته درختکاری در بوستان شهدا یزد برگزار شد، اظهار داشت: بحث درختکاری و فضای سبز یکی از مسائل مهمی است که همه نسلها باید به آن توجه داشته باشند به ویژه اینکه در سال های اخیر هم یک سری مشکلاتی به ویژه در زمینه کمبود فضای سبز ایجاد شده و لازم است که نسل جدید با اهمیت موضوع درختکاری و حضور فضای سبز در شهر و جامعه شهری و فضاهای شهری آشنا شوند.

وی تصریح کرد: چنین برنامه هایی از این جهت خوب و مناسب است که یک سری تجربیاتی که نسل قدیم داشتند و اهمیتی که بر اساس عقاید دینی و همچنین رسوم و عرف جامعه به درختکاری و فضای سبز می دادند را به نسل جدید منتقل کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: برنامه بسیار زیبایی است که پدربزرگان، مادربزرگان و پدرها و مادرها در کنار فرزندانشان قرار بگیرند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن «درخت دوستی» زمینه ساز انتقال بین نسلی فرهنگ درختکاری است

جشن «درخت دوستی» زمینه ساز انتقال بین نسلی فرهنگ درختکاری است