مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 00:072022-03-12اجتماعي

ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر خرم آباد در اسرع وقت تمام شود


معاون عمرانی استانداری لرستان تاکید کرد: شهرداری خرم آباد و اداره کل راهداری طی چند روز آینده کار ساماندهی و زیباسازی ورودی های استان را به اتمام برسانند.

- ، احمدرضا دالوند عصر شنبه در حاشیه سومین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی با اشاره به اینکه 12 کمیته برای این ستاد تشکیل و برای هر کدام تکالیفی تعیین شده است، اظهار داشت: در این جلسه متولی کمیته ها گزارشی از اقدامات خود ارائه دادند و برای مشکلاتی که وجود داشت راهکارهای لازم ارائه شد.

وی مهم ترین موضوعات این ستاد را هماهنگی بین دستگاه ها و بُعد نظارتی آن عنوان کرد و افزود: با هماهنگی بیشتر بین دستگاه ها تیم های نظارتی تشکیل شود و فرآیند اجرای کار را در این مدت کنترل کنند تا مشکلات را مرتفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: امیدواریم با اقدامات انجام شده این ستاد با آمادگی لازم بتواند بیشترین خدمات را از لحاظ کمی و کیفی به مهمانان نوروزی ارائه دهد.

دالوند با اشاره به تکالیفی که شهرداری ها و دستگاه های خدمات رسان در این ستاد برعهده دارند اشاره کرد و گفت: با توجه به زمان تعیین شده برای شهرداری خرم آباد و راهداری استان ضروری است طی چند روز آینده اقدامات لازم را به منظور ساماندهی و زیباسازی ورودی های استان خصوصاً خرم آباد به پایان برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر خرم آباد در اسرع وقت تمام شود

ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر خرم آباد در اسرع وقت تمام شود