مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 23:022022-03-12ورزشي

سه اثر ادبی بومی در آذربایجان غربی رونمایی شد


همزمان با هجدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با همت محفل ادبی هاتف، آیین رونمایی از سه اثر ادبی بومی در کتابخانه مرکزی آذربایجان غربی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ارومیه به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی، در این آیین کتاب اورک دامجیلاری اثر غلامعلی کریمی، کتاب سن گلمه سن من گلرم اثر میکاییل عباس زاده و کتاب طغیان عطش اثر ویدا افضلی از مجموعه اشعار  اعضای محفل ادبی هاتف رونمایی شد.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی اظهار داشت: در این روز فرخنده، توفیق رونمایی از سه مجموعه شعر از آثار اعضای محفل ادبی هاتف نصیبمان شده و امید است این اقدام گامی در در راستای حمایت از نویسندگان ارزشمند بومی باشد.

وی با اشاره به سبقه فرهنگی و تاریخی استان آذربایجان غربی گفت: تلاش می کنیم با معرفی هر چه بیشتر این آثار، توجه به آثار ادبی و حمایت از نویسندگان بومی جایگاه ویژه ای در حوزه ادبیات داشته باشیم و این امر مهم با همکاری سازمان های فرهنگی محقق خواهد شد.

معصومی تصریح کرد: نویسندگان، سفیر کتابخوانی هستند و می توان از نفوذ کلام و پتانسیل آنان در ترویج فرهنگ کتاب خوانی و جذب اقشار مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه اثر ادبی بومی در آذربایجان غربی رونمایی شد

سه اثر ادبی بومی در آذربایجان غربی رونمایی شد