مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 23:022022-03-12اقتصادي

اقتصاد ایران نیازمند اصلاحات جدی است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: در سال جدید ایران به قرنی نو قدم می گذارد؛ در حالی که اقتصاد کشورمان بیم و امید های زیادی را پیش روی خود می بیند و بیش از هر زمان به یک سیستم قاعده گذاری و نقشه راه کارآمد نیازمند است تا فرصت های بیشتری از دست نروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، غلامحسین شافعی در سی و نهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق مشهد با اشاره به مذاکرات وین و احتمالاتی که در باب ثمریابی آن مطرح می شود، اظهار کرد: اگرچه موانعی پیش رو است، اما خوشبین هستیم که این مذاکرات فرجام پیدا کند و این به معنای گشایش های جدید برای اقتصاد کشورمان است.

وی بر ضرورت بهره گیری حداکثری از فرصت ایجاد شده در صورت حصول توافق در مذاکرات وین تاکید کرد و افزود: پیش از این در بازه کوتاهی که برجام به مرحله اجرا درآمد، شاهد حضور هیات های اقتصادی فراوانی در ایران بودیم، اما از مجال ایجاد شده، بهره لازم گرفته نشد.

ضرورت دارد در صورت ایجاد دوباره این ظرفیت احتمالی برنامه ریزی لازم انجام بگیرد و اهداف و راهبرد های لازم تعریف شود.

رییس پارلمان بخش خصوصی ایران خاطرنشان کرد: تصمیم سازان کشور باید برای این بزنگاه خاص توجه خود را بر مسائل توسعه ای متمرکز کنند و به حل موضوعات روزمره محدود نمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد ایران نیازمند اصلاحات جدی است

اقتصاد ایران نیازمند اصلاحات جدی است