مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 22:272022-03-12اقتصادي

گسترش 20 هکتاری گلخانه ها در شهرستان کوثر


با توجه به استعداد منطقه در توسعه گلخانه ها انجام مطالعات و گسترش 20 هکتار گلخانه به شهرک گلخانه ای شهرستان کوثر نیاز است.

- ، سیدحامد عاملی در سفر یک روزه به شهرستان کوثر و در شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: تأمین منابع مالی برای ایده های تحول آفرین در حوزه تولید و اقتصاد استان امکان پذیر شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای ارتقای اقتصادی و شاخص های توسعه استان نیازمند اندیشه های تحول کننده هستیم و باید در این راستا از سرمایه گذاری های مهمی که به توسعه منجر می شود، حمایت شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه شجاعت در تصمیم گیری ها برای رفع عقب ماندگی های استان نیاز است، گفت: مسائل مهم مردم نباید فدای مسائل بخشی شده و باید از سرمایه گذاری های اقتصادی و سود آور برای استان در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و گردشگری پشتیبانی های لازم صورت گیرد.

عاملی توجه به معیشت و ارتقای وضعیت اقتصادی مردم را از جمله اولویت های اقدامات تحول آفرین در حوزه اقتصادی دانست و بیان کرد: اجرای طرح های تحول آفرین در بخش های مختلف وابسته به توسعه و تأمین زیرساخت های برق، گاز و آب بوده و لازم است این زیرساخت ها برای سرمایه گذاری ها فراهم شود.

وی وجود ظرفیت های مهم خدادادی در کل استان و همچنین شهرستان کوثر را یادآور شد و تصریح کرد: توسعه شهرک های گلخانه ای و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش 20 هکتاری گلخانه ها در شهرستان کوثر

گسترش 20 هکتاری گلخانه ها در شهرستان کوثر