مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 22:222022-03-12بين الملل

سرانجام برجام


«اخبار مرتبط با گفت وگوهای وین نشان می دهد که دستیابی به توافق نهایی امکان پذیرتر است تا اعلام شکست آن و اغلب تحلیلگران سیاسی در داخل و خارج این پیش بینی را دارند.

- اخبار مرتبط با گفت وگوهای وین نشان می دهد که دستیابی به توافق نهایی امکان پذیرتر است تا اعلام شکست آن و اغلب تحلیلگران سیاسی در داخل و خارج این پیش بینی را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشتی در روزنامه اطلاعات به قلم ابوالقاسم قاسم زاده درباره برجام آمده است: با شعله ورشدن آتش جنگ در اوکراین همه گزارش های خبری معطوف به آن شد و لحظه لحظه این جنگ در صدر خبرها قرار گرفت و اخبار نشست های برجام در وین از صدر خبرهای بین المللی خارج شد؛ بخصوص که اغلب گزارش های خبری حکایت از توافق در 98 درصد موارد و دستیابی به توافق نهایی داشت.

تکراری شدن جملات خبری و گزارشی از نشست ها در وین نیز در عمل از جذابیت خبری آن کاست؛ بخصوص که توفان جنگ در اوکراین و عکس العمل کشورهای غربی (اروپا و آمریکا) درباره آن یکباره همه اخبار دیگر را تحت الشعاع خود درآورد.

در این فضای خبری از گفت وگوهای برجام در وین، یکباره اعلام موضع وزیر خارجه روسیه (لاوروف) که اغلب رسانه های غربی از آن احتمال خروج روسیه از گفت وگوهای برجام تعبیر کردند، در صدر قرار گرفت و چند روزی گفته های این مقام روسی فضای رسانه های غرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام برجام

سرانجام برجام