مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 21:522022-03-12سياسي

ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات و پرهیز از تبعیض بین مردم


فرماندار بناب با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات و ضرورت پرهیز از تبعیض بین مردم گفت: در دولت مردمی آیت الله رییسی هیچ نهادی حق ندارد به ارباب رجوع توهین کرده و در بین مراجعه کنندگان تبعیض قائل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، رضا لعلی در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان بناب جهاد تبیین را وظیفه و رسالتی خطیر دانست و اظهار کرد: عزت واقتدار کنونی کشور مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری های مردم است و دستاوردهای انقلاب باید برای مردم تبیین شود.

وی بر تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در همه عرصه ها بخصوص عرصه اقتصادی تأکید و گفت: اجرای کامل اقتصاد مقاومتی در این حوزه از برنامه های دولت مردم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات و ضرورت پرهیز از تبعیض بین مردم تصریح کرد: در دولت مردمی آیت الله رییسی هیچ نهادی حق ندارد به ارباب رجوع توهین کرده و در بین مراجعه کنندگان تبعیض قائل شود.

لعلی یادآور شد: تمام ادارات و نهادها باید با حذف بروکراسی زائد اداری زمینه را برای خدمت رسانی به مردم فراهم کنند تا مردم سرگردان گردش کار در ادارات نشوند.

وی در ادامه با تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی سربازان گمنام اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات و پرهیز از تبعیض بین مردم

ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات و پرهیز از تبعیض بین مردم