مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 21:422022-03-12سياسي

دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها به موضوع جهاد تبیین ورود کنند


مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی گفت: یکی از مهم ترین حوزه هایی که نهاد رهبری دانشگاه ها باید به آن ورود کنند، جهاد تبیین است.

- ، حجت الاسلام علی خدیوی عصر شنبه در آیین تکریم و معارفه مسئولین سابق و جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بناب با اشاره به ضرورت پیاده سازی جهاد تبیین اظهار کرد: یکی از ضروریات جامعه جهاد تبیین است آن هم نه به معنای برگزاری همایش و به صورت مفهوم شناسی بلکه عملیاتی شدن جهاد تبیین.

وی افزود: برای جهاد تبیین و عملیاتی شدن آن هیچکس نباید روحیه محافظه کاری داشته باشد و خدمات و ارزش های انقلاب اسلامی که در سایه خون شهدا و تلاش ملت بزرگ ارائه شده است، در جامعه تبیین گردد.

حجت الاسلام خدیوی با بیان اینکه نقشه های دشمنان باید در جامعه بیان شوند؛ خاطرنشان کرد: واقعیت ها را باید به مردم گفت و در حالی که رسانه های دشمن در صدد فضاسازی علیه مسئولین و مردم نظام اسلامی هستند، وظیفه است که واقعیت های جامعه برای مردم بیان شوند.

این گزارش حاکی است، در این آیین که رییس دانشگاه و جمعی از مسئولین و اساتید و کارکنان دانشگاه حضور داشتند، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام عیسی رنجبر مسئول سابق نهاد رهبری در دانشگاه بناب حجت الاسلام حسن حیدرزاده به عنوان مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها به موضوع جهاد تبیین ورود کنند

دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها به موضوع جهاد تبیین ورود کنند