مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 21:372022-03-12ورزشي

کمک به ورزش سرمایه گذاری است/اشتغال، ازدواج و سربازی مهمتریتن دغدغه جوانان است


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: کمک به ورزش هزینه نیست، بلکه یک نوع سرمایه گذاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سینا کلهر، در مراسم معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در حوزه ورزش و جوانان مجموعه متعدد و متکثری انجام می شود، اظهار کرد: نکته مهم در بین همه این کارها این است که بدانیم چند ورزشکار در ورزش قهرمانی و المپیک داریم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه حضور استان زنجان در رقابت های چند رشته پرطرفدار نیز یکی از ملاک های مهم در موفقیت ورزش استان است، گفت: مثلا باید ارزیابی شود که استان در کدام یک از ورزش های پرطرفدار مثل فوتبال یا والیبال نماینده در لیگ برتر و یا لیگ دسته یک دارد.

وی با بیان اینکه ابزار مدیریت استراتژیک راهبردی برای این است که جایگاه و پیشرفت یک استان را تعیین می کند، گفت: ورزش یک آورده مستقیمی برای استان دارد، پس فعالیت در حوزه ورزش هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان همچنین به میزبانی رویدادهای بین المللی در ورزش نیز به عنوان یک ملاک مهم در ارزیابی ورزش یک استان عنوان کرد و گفت: اگر این سه فاکتور در ورزش رعایت شود، ورزش به عنوان پیشران توسعه مورد استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به ورزش سرمایه گذاری است/اشتغال، ازدواج و سربازی مهمتریتن دغدغه جوانان است

کمک به ورزش سرمایه گذاری است/اشتغال، ازدواج و سربازی مهمتریتن دغدغه جوانان است