مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 19:472022-03-12اقتصادي

برای توسعه صنعت هوایی کشور منتظر برجام نمی مانیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، کاپیتان محمد محمدی بخش امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور در دانشکده صنعت هواپیمایی اظهار امیدواری کرد: - رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ما برای توسعه و پیشرفت صنعت هوایی کشور به هیچ وجه منتظر برجام نمی مانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، کاپیتان محمد محمدی بخش امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور در دانشکده صنعت هواپیمایی اظهار امیدواری کرد: در سال جدید با تلاش و پشتکار مضاعف بتوانیم صنعت حمل و نقل هوایی را به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت موجود صنعت هوایی کشور افزود: چاره ای جز موفقیت در این صنعت نداریم و این امر میسر نمی شود جز با کار و تلاش و مجاهدت شبانه روزی.

کاپیتان محمدی بخش موفقیت کشور را حاصل تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد دانست و گفت: انقلاب ما به نیروی انسانی کارآمد و مجاهد نیاز دارد و این مهم جز با مجموعه های آموزشی پویا و فعال امکان پذیر نیست.

وی اضافه کرد: امروز بسیاری از کسانی که در مجموعه صنعت هوانوردی مشغول هستند ماحصل این دانشکده بوده و حتی در بخش های دفاعی نیز بسیاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای توسعه صنعت هوایی کشور منتظر برجام نمی مانیم

برای توسعه صنعت هوایی کشور منتظر برجام نمی مانیم