مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 18:522022-03-12سياسي

3 مدرسه اسلام آبادغرب آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند


فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به آمادگی این شهرستان برای سفرهای نوروزی، گفت: سه مدرسه اسلام آبادغرب آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند.

- ، جهانبخش حیدری بعد از ظهر شنبه در جلسه ساماندهی سفرهای نوروزی شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: مهمترین بخش قابل توجه در سفرهای نوروزی بحث اسکان مسافران است که سه مدرسه در شهرستان اسلام آبادغرب برای مسافران آماده شده است.

وی افزود: شهرداری شهرستان باید نمازخانه های شهرستان اسلام آبادغرب را برای راحتی مسافران آماده کند و مردمی که وارد شهرستان می شوند باید با فضای زیبایی رو به رو شده و نظافت عمومی رعایت شود.

فرماندار اسلام آبادغرب تصریح کرد: بخشداران 2 بخش مرکزی و بخش حمیل در آماده سازی و فعال سازی روستاهای هدف گردشگری اسلام آبادغرب و هماهنگی با دهیاران این روستاها کوشا باشند.

حیدری بیان کرد: اداره برق روشنایی شهرها و روستاها را به صورت ضربتی پیگیری کند و میراث فرهنگی در معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان با استفاده از فضای مجازی و تبلیغات فعال باشد.

وی خاطر نشان کرد: در پایانه های مسافربری اسلام آبادغرب باید کنترل وجود داشته باشد و عملکرد فوریت های پزشکی و بیمارستانی مورد نظارت قرار گیرد و دستگاه های مربوط به حمل و نقل آمادگی کافی را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مدرسه اسلام آبادغرب آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند

3 مدرسه اسلام آبادغرب آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند