مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 18:472022-03-12اقتصادي

توزیع 817 تن میوه شب عید در استان سمنان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: 817 تن میوه شب عید شامل 552 تن پرتقال و 266 تن سیب از 24 اسفندماه در مراکز مشخص شده این استان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه دل، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عصر امروز در کارگروه تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: 817 تن میوه شب عید شامل 552 تن پرتقال و 266 تن سیب برای ایام نوروز و شب عید از روز 24 اسفندماه در مراکز مشخص شده این استان توزیع می شود.

وی افزود: در آستانه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، طرح نظارتی ویژه نوروز و رمضان در استان سمنان اجرا می شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان سمنان بیان کرد: بازدید از فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی به صورت روزانه و در قالب گشت های مشترک با همکاری دستگاه های ذی ربط انجام می شود.

تشنه دل ادامه داد:  طرح درج قیمت تولیدکننده در سه نوبت انجام شده که در کاهش قیمت ها به خصوص در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی عنوان کرد: ثبات نسبی در قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ در استان سمنان مشاهده می شود و هیچ گونه کمبودی در خصوص توزیع این کالاها در استان مشاهده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 817 تن میوه شب عید در استان سمنان

توزیع 817 تن میوه شب عید در استان سمنان