مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 17:522022-03-12اقتصادي

آخرین وضعیت احداث پتروشیمی های فارس/ 18 میلیارد دلار ارز ترجیحی توزیع می شود


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت پروژه های صنعتی فارس ازجمله پتروشیمی های استان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر قادری بعد از ظهر شنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران در خصوص اهم نکات بودجه سال 1401 بیان کرد: یکی از مواردی که در بودجه سال 1401 به آن توجه ویژه ای شده است، توجه به حمل و نقل عمومی و افزایش سهم شهرداری ها است این در حالی است که ساماندهی ارز ترجیحی، اختصاص تسهیلات در راستای همسان سازی، شفافیت مالیاتی، واردات گوشی بیش از 600 دلار با شرایط خاص، حکایت از کشت های گلخانه ای شکل گیری صندوق بیماران صعب الالاج اشاره کرد.

قادری افزود: علاوه بر موارد ذکر شده می توان به نکاتی نظیر بیمه اجباری دولت برای سه دهک پایین جامعه، ساماندهی تسهیلات بر اساس کد ملی، کمک به نوسازی خودروهای فرسوده، انشعاب رایگان برای مدارس خیرساز، افزایش قیمت خرید تضمینی، 60 درصد افزایش حقوق، معافیت از سربازی برای مشمولان دارای دو فرزند و کمک 30 هزار میلیاردی به طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: یکی از اهدافی که نمایندگان فارس در مجلس به دنبال آن بودند آن است که تنها حوزه محل انتخابی مد نظر نباشد بلکه تمامی استان از فعالیت های نمایندگان بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت احداث پتروشیمی های فارس/ 18 میلیارد دلار ارز ترجیحی توزیع می شود

آخرین وضعیت احداث پتروشیمی های فارس/ 18 میلیارد دلار ارز ترجیحی توزیع می شود