مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 17:522022-03-12سياسي

ارتقای معرفت دینی راه مقابله با فرقه سازی های دشمنان است


حرم مطهر امام رضا(ع) می تواند کانون همدلی، تفاهم، همگرایی و وحدت مسلمانان و نیز مرکز ایجاد روحیه توسل و استعانت به آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: حرم مطهر امام رضا(ع) می تواند کانون همدلی، تفاهم، همگرایی و وحدت مسلمانان و نیز مرکز ایجاد روحیه توسل و استعانت به آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باشد.

حجت الاسلام احمد مروی در دیدار اعضای شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) که در حرم مطهر رضوی انجام شد، به بیان گوشه ای از خدمات آستان قدس رضوی به زائران غیرایرانی پرداخت و اظهار کرد: حرم مطهر امام رضا(ع) همه ساله پذیرای جمعیت قابل توجهی زائر از اقصی نقاط دنیاست که بر این اساس آستان قدس خدمات فرهنگی متنوعی را در ابعاد مختلف به زائران عرب زبان، اردوزبان، آذری زبان و انگلیسی زبان ارائه می کند.

وی با اشاره به افزایش شمار زائرین خارجی در مشهد مقدس طی سال های اخیر پیش از شیوع کرونا عنوان کرد: عمده زائران غیرایرانی، زائران عراقی هستند و پس از آن زائران پاکستانی، افغانستانی، هندی و سایر کشورها قرار دارند که در حرم مطهر رواق ها و صحن هایی ویژه زائران عرب زبان، اردوزبان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای معرفت دینی راه مقابله با فرقه سازی های دشمنان است

ارتقای معرفت دینی راه مقابله با فرقه سازی های دشمنان است