مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 17:072022-03-12بين الملل

اعدام 80 نفر در عربستان به اتهامات تروریسم و عقاید انحرافی


وزارت کشور عربستان از اعدام دستکم 80 نفر از «کسانی که افکار گمراه کننده، روش ها و سایر عقاید و باورهای انحرافی را پذیرفتند» خبر داد.

- وزارت کشور عربستان از اعدام بیش از 80 نفر از کسانی که افکار گمراه کننده، روش ها و سایر عقاید و باورهای انحرافی را پذیرفتند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت کشور عربستان امروز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که 81 نفر را به اتهام تروریسم و افکار و عقاید انحرافی اعدام کرده است.

در بین این اعدامی ها، اسامی هفت شهروند یمنی و یک نفر سوری نیز دیده می شود.

در این بیانیه آمده است: گروه های جنایتکار از مسیر حقیقت خارج شده و امیال خود را جایگزین آن کرده و گام های شیطانی را در پیش گرفتند و افکار انحرافی و سایر روش ها و عقاید انحرافی را پذیرفتند .

وزارت کشور عربستان ادامه داد: آنها در راستای خوش خدمتی به طرح های طرف های متخاصم وطن خود را فروخته و با اقدامات تروریستی مختلف خود برای ریختن خون افراد معصوم و بی گناه اقدام کردند .

در ادامه بیانیه آمده است: جنایات آنها حتی به پدران و مادرانشان مقدسات دین آسیب رساند و عبادتگاه ها و مساجد و تعدادی از مقرهای دولتی و نهادهای مهم اقتصادی ضرر می رساندند .

وزارتخانه یادشده در ادامه بیانیه مدعی شد: نظارت و هدف قرار دادن تعدادی از مقامات و اتباع خارج از کشور، زیر نظر گرفتن و قتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعدام 80 نفر در عربستان به اتهامات تروریسم و عقاید انحرافی

اعدام 80 نفر در عربستان به اتهامات تروریسم و عقاید انحرافی