مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 16:472022-03-12سياسي

بسیج اقشار مشکلات ادارات را ریشه یابی و رصد کند


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج اقشار مشکلات ادارات را ریشه یابی و رصد کند، گفت: نباید تنها به گزارش سایت قطره و به نقل ازکار مسئولان اکتفا کرد.

- ، سردار محمد عبدالله پور بعد از ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار با اشاره به علت هجمه های دشمن به سپاه و بسیج، گفت: دشمن از خدمات و نقش مؤثر این دو نهاد انقلابی در خدمت رسانی به مردم و تحقق اهداف نظام خبر دارد و همواره در حال تخریب جایگاه آنها است اما به اهداف پلید خود نمی رسد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج اقشار باید با ریشه یابی و رصد مشکلات ادارات آنها را برطرف کند، تصریح کرد: نباید تنها به گزارش سایت قطره و به نقل ازکار مسئولان اکتفا کرد بلکه باید مشکلات به دقت رصد و برطرف شود.

وی مهم ترین هدف بسیج را برطرف کردن مشکلات ادارات دانست و افزود: در امور اقشار بسیج 17 سازمان وجود دارد که هر کدام دارای ظرفیت و نیروهای متخصص بسیار خوبی هستند که در صورت درست عمل کردن به وظایف خود می توانند تمامی مشکلات را به طرف کنند.

سردار عبدالله پور با اشاره به ظرفیت های اقتصادی بی نظیر استان گیلان، بیان کرد: بسیج باید برای حل مشکلات در هر استان راه حل پیدا کند و یکی از درخواست ما از بسیج اقشار این است که راه حل مناسب برای هر مشکلی را ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج اقشار مشکلات ادارات را ریشه یابی و رصد کند

بسیج اقشار مشکلات ادارات را ریشه یابی و رصد کند