مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-12اجتماعي

وزش شدید باد همدان را درنوردید


محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بر اساس نقشه های پیش بینی هواشناسی، آسمان اکثر نقاط استان در 24 ساعت آینده، نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با وزش شدید باد، غبار محلی و بارش خفیف و قطره ای باران است اظهار کرد: سرعت وزش باد طی 24 ساعت گذشته در برخی از مناطق افزایش پیدا کرده به طوری که با سرعت 95 کیلومتر در ساعت گل تپه را درنوردید.

وی دلیل شدت وزش باد را  استقرار یک موج کم فشار در شمال کشور و نزدیک شدن یک موج پایدار از سمت غرب دانست و افزود: افزایش سرعت وزش باد پدیده غالب جوی امروز و فردای همدان است که منجر به غبار و آلودگی هوا می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: سرعت وزش باد در اکثر مناطق استان افزایش یافته و در اکثر مناطق سرعت وزش باد 65 کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

وی با تأکید بر اینکه جهت وزش باد از غرب به شرق است و به دنبال آن در 24 ساعت آینده دمای کمینه هوای بین یک تا 2 درجه سانتیگراد کاهش می یابد یادآور شد: به دنبال افزایش سرعت وزش باد، احتمال شکسته شدن درختان، آسیب به میلمان شهری و تابلوهای تبلیغاتی در سطح استان وجود دارد.

باقری شکیب تصریح کرد: وزش باد تا روز دوشنبه ادامه دارد و به تدریج از سرعت آن کاسته تا روز سه شنبه موج جدیدی از بارش ها در استان آغاز  شود همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش شدید باد همدان را درنوردید

وزش شدید باد همدان را درنوردید