مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-12سياسي

ترخیص حدود 2700 خودروی دپو شده سایت ایرانخودروی فارس


با پیگیری دادستان مرکز استان و ورود سازمان بازرسی، قریب به 2700 خودرو از مجموع خودروهای دپو شده در سایت ایران خودرو فارس ترخیص شده است.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس گفت: با پیگیری دادستان مرکز استان و ورود سازمان بازرسی، قریب به 2700 خودرو از مجموع خودروهای دپو شده در سایت ایران خودرو فارس ترخیص شده است.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی بعد ازظهر شنبه 21 اسفندماه در حاشیه بازدید از سایت ایرانخودروی فارس بیان کرد: دادستان مرکز استان 14 بهمن ماه امسال از این سایت که حامل خودروهای دپو شده زیادی بود، بازدید کردند.

او افزود: از آنجا که مردم مدت ها در انتظار ترخیص خودرو خود بودند، با پیگیری ایشان و ورود سازمان بازرسی قریب به 2700 خودرو از مجموع خودروهای دپو شده، ترخیص شد و اکنون هم خودروهای حمل در حال بارگیری خودروهای پلاک شده هستند.

رییس کل دادگستری فارس، تسریع در روند تحویل خودروها را مهمترین هدف دادگستری استان از ورود به حل مسائل این سایت ذکر و خاطرنشان کرد: هم اینک بسیاری از خودروها پلاک شده و در حال تحویل به استان های مدنظر هستند.

موسوی ابراز امیدواری کرد که با وعده مسئولان، تولیدات این سایت افزایش یابد و دادگستری فارس هم برای افزایش تولید محصولات این سایت، حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص حدود 2700 خودروی دپو شده سایت ایرانخودروی فارس

ترخیص حدود 2700 خودروی دپو شده سایت ایرانخودروی فارس