مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-12بين الملل

روسیه فضانورد آمریکا را در ایستگاه فضایی رها می کند؟!


انتشار ویدئویی مونتاژ شده توسط روسیه در شبکه های اجتماعی، باعث ایجاد نگرانی در مورد وضعیت فضانورد ناسا در ایستگاه فضایی بین المللی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، ایستگاه فضایی بین المللی از دیرباز محلی برای همکاری های علمی در سطح بین الملل بوده است با این حال طی چند سال گذشته، روابطی که به رشد و پرورش مطالعات مشترک در این ایستگاه کمک کرده بودند تیره و تار شده و اکنون پس از حمله روسیه به اوکراین این روابط به پایین ترین سطح خود رسیده است.

خبرگزاری بین المللی روسیه موسوم به ریا نووستی(RIA Novosti) فیلمی در رسانه های اجتماعی و تلگرام منتشر کرد که ظاهرا تهدید آمیز به نظر می رسید و اشاره به رها کردن مارک ونده هی فضانورد ناسا در ایستگاه فضایی بین المللی داشت در حالی که همتایان او سوار بر ماژول روسی به زمین باز می گشتند.

این فیلم نمایانگر چه چیزی است؟ این فیلم که می توانید آن را در انتها مشاهده کنید، نشان می دهد که فضانوردان روسی به بخش روسی ایستگاه فضایی وارد می شوند که از ماژول های زاریا، نائوکا و زوستا تشکیل شده است.

آن ها سپس دریچه پشت سر خود را می بندند و برای سایر بخش های ایستگاه فضایی بین المللی از جمله محل خواب مارک ونده هی دست تکان می دهند و خداحافظی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه فضانورد آمریکا را در ایستگاه فضایی رها می کند؟!

روسیه فضانورد آمریکا را در ایستگاه فضایی رها می کند؟!