مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 16:122022-03-12حوادث

عزم جدی دستگاه قضا در گلستان برخورد با اشرار است


برخورد با اشرار و بر هم زنندگان آرامش و امنیت عمومی، عزم جدی دستگاه قضا و ناجا در استان گلستان می باشد.

- ایسنا/گلستان رییس دادگستری استان گلستان، گفت: برخورد با اشرار و بر هم زنندگان آرامش و امنیت عمومی، عزم جدی دستگاه قضا و ناجا در استان گلستان می باشد.

حیدر آسیابی، پس از بازدید از نمایشگاه اقتدار و آرامش ناجا، که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان گلستان دایر شده است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی چند روز گذشته، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان گلستان، اقداماتی توسط ناجا انجام شد که شاهد کشفیات خوبی در حوزه های مختلف بودیم.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه کشفیات بسیار خوبی را دیدیم، ادامه داد: در بحث کشف مواد مخدر و دستگیری معتادین متجاهر، کشف باندهای سرقت و قاچاق های سازمان یافته و سایر حوزه ها اقدامات خوبی را شاهد بودیم.

رییس دادگستری گلستان، در ادامه با تأکید بر اینکه برخورد با کسانی که به عنوان عوامل ناامنی آسایش مردم را به هم می زنند، از مهمترین اقدامات ناجا می باشد، افزود: دستگاه قضا از هرگونه طرحی که موجب ارتقای امنیت اجتماعی می شود، حمایت می کند.

آسیابی، با بیان اینکه عزم دادگستری استان در برخورد با کسانی است که با ایجاد شرارت و ناامنی، موجب اخلال در نظم و آسایش عمومی می شوند، خاطر نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی دستگاه قضا در گلستان برخورد با اشرار است

عزم جدی دستگاه قضا در گلستان برخورد با اشرار است