مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 15:572022-03-12سياسي

برگزاری 7 برنامه نوروزگاه در نهاوند


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند از برگزاری هفت برنامه نوروزگاه در نهاوند خبر داد.

- محسن جانجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با مساعد شدن شرایط کرونایی کشور و همچنین در صورت کسب مجوز از ستاد کرونا برنامه نوروزگاه در هفت منطقه گردشگری نهاوند برگزار می شود.

وی افزود: به منظور ایجاد اوقاتی خوب و با نشاط و معرفی میراث ناملموس شهرستان برای مسافران نوروزی به طور جدی پیگیر اجرای برنامه های نوروزگاه است و در این راستا برنامه ریزی های لازم را نیز انجام داده ایم.

  رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند با بیان اینکه هدف عمده ما از اجرای برنامه  نوروزگاه معرفی آداب و رسوم مردم نهاوند است گفت: ما در قالب  نوروزگاه برنامه های متنوعی مانند اجرای موسیقی محلی و سنتی، نمایش، مسابقات فرهنگی، پخت آش محلی و چندین برنامه دیگر که گویای فرهنگ و آداب و سنن مردم این دیار است را در سراب ها و مراکز گردشگری که مسافران زیادی در آنجا حضور پیدا می کنند اجرا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برنامه های نوروزگاه از روز سوم فروردین اجرا می شود اضافه کرد: در اولین روز از شروع سال نو ما همراه با دیگر ادارات مانند شهرداری در سطح شهرستان برنامه استقبال از مسافران را در ورودی های شهر اجرا خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 7 برنامه نوروزگاه در نهاوند

برگزاری 7 برنامه نوروزگاه در نهاوند