مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-12اقتصادي

قرچک در حوزه صنعت و تولید از پتانسیل خوبی برخوردار است


سرپرست فرمانداری قرچک با اشاره به اینکه احیای واحدهای نیمه فعال باید در دستور کار نهادهای شهرستان قرار بگیرد گفت: قرچک در حوزه صنعت و تولید از پتانسیل خوبی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فاتحی نژاد بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از آغاز واگذاری زمین های فاز 2 شهرک صنعتی قرچک در اوایل سال آینده خبر داد و اظهار داشت: متقاضیان می توانند برای اطلاعات بیشتر از روند مربوطه به مدیریت شهرک صنعتی و اداره صمت مراجعه کنند.

فاتحی نژاد گفت: قرچک پتانسیل خوبی در حوزه صنعتی داشته و دارای تولیدکنندگان برجسته ای است.

وی گفت: ادارات برای کمک به رونق تولید باید در آماده باش کامل قرار گرفته و از ظرفیت های قانونی برای پیشرفت تولید، نه سنگ اندازی استفاده کنند و ضرورت دارد برنامه ریزی برای احیای واحدهای نیمه فعال در دستور کار قرار گرفته و همچنین در حوزه دامپروری و کشاورزی نیز موانع موجود رفع شود.

فاتحی نژاد گفت: با توجه به اینکه قرچک در حوزه سفال تاریخچه دیرینه ای دارد، لازم است از رفع موانع احداث شهرک سفال غافل نشویم و در کنار تپه تاریخی فردیس جاذبه ای برای تولید صنایع دستی و سفال احداث کنیم.

وی افزود: مصوبات بازدید از واحدهای تولیدی پیگیری شده و گزارش آن به فرمانداری اعلام شود و همچنین ادارات گزارش اقدامات خود در راستای تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرچک در حوزه صنعت و تولید از پتانسیل خوبی برخوردار است

قرچک در حوزه صنعت و تولید از پتانسیل خوبی برخوردار است