مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-12سياسي

برگزاری نخستین همایش بزرگ وکالت


نخستین همایش بزرگ وکالت با تأکید بر ارتقا سطح خدمات حقوقی، 23 اسفند در محل سالن شهید بهشتی قوه قضاییه با حضور مقامات عالی اجرایی و قضایی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین همایش بزرگ وکالت با تاکید بر ارتقا سطح خدمات حقوقی، 23 اسفندماه در محل سالن شهید بهشتی قوه قضاییه با حضور مقامات عالی اجرایی و قضایی برگزار خواهد شد.

مهدی فلاحیان رییس امور آموزش و پژوهش مرکز وکلا در خصوص این همایش گفت: همایش بزرگ وکالت در راستای ماموریت های متعالی مرکز که در سند تحول قضایی و اسناد بالادستی مقرر شده، مبنی بر تلاش جهت ارتقاء نظام خدمات حقوقی کشور، تدارک دیده شده است.

وی در تشریح محورهای همایش بیان کرد: همایش بزرگ وکالت با طراحی 2 پنل تخصصی در حوزه تنظیم گری نهاد وکالت و وکالت تخصصی ترتیب داده شده است.

همچنین تلاش شده است از چهره های دانشگاهی صاحب نظر مانند جناب آقای دکتر بیات، جناب آقای دکتر آدابی و جناب آقای دکتر فرحناکیان برای پنل وکالت تخصصی دعوت شود و برای پنل تنظیم گری نهاد وکالت خانم دکتر فریور، جناب آقای دکتر نجفی توانا و جناب آقای دکتر نصرالله ابراهیمی حضور پیدا خواهند کرد.

فلاحیان ادامه داد: همچنین تلاش شده است مهمانان گرامی از هر دو نهاد مرکز و کانون مورد دعوت قرار گرفته تا نشست تخصصی به واقع محل تضارب آراء و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین همایش بزرگ وکالت

برگزاری نخستین همایش بزرگ وکالت