مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-12فرهنگي

یک هشدار برای بیکاری سینماگران در 1401


با اشاره به حاشیه های اکران نوروزی و انتخاب فیلم ها این سوال مطرح شد که جطور می شود فیلم هایی که فقط دو، سه ماه است ساخته شده اند به اکران نوروز می رسند؟ - جمعی از کارگردان های سینما برای بحرانی که پیش بینی می کنند در سال 1401 برای خیل عظیمی از اعضای صنوف سینمایی رخ دهد ابراز نگرانی کرده و نسبت به عواقب آن هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ماه های گذشته یکی از بحث های تقریباً ثابت حوزه سینما که انتقادهای مختلفی هم درباره آن ابراز شده، به توقف یا کند شدن روند صدور مجوز تولید و نمایش در سینما و شبکه نمایش خانگی بر می گردد.

در دو سالی که شیوع کرونا مشاغل مختلف را تعطیل کرد، با حضور فعال اهالی سینما چراغ سریال سازی در شبکه نمایش خانگی روشن شد و این حوزه نه تنها رونقی ویژه پیدا کرد بلکه سبب شد در دوران تعطیلی سینما، بسیاری از اعضای صنف های مختلف سینمایی بیکار نمانند، اما علی رغم این اتفاق ویژه که انتظار می رفت با حمایت ها، وضع بهتری پیدا کند و نیز با وجود حرف هایی که در ابتدای شروع فعالیت مدیران جدید در عرصه ساخت و اکران فیلم مطرح می شد، مشکلاتی برای فعالیت عده ای از سینماگران به وجود آمده است؛ از جمله اینکه فیلمسازانی که برای آثار خود مجوز داشتند در عرضه آثارشان به مشکل برخوردند یا آن هایی که درخواست پروانه ساخت داده بودند، با موان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هشدار برای بیکاری سینماگران در 1401

یک هشدار برای بیکاری سینماگران در 1401