مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-12بين الملل

خانواده های قربانیان حملات 11 سپتامبر مخالف همگرایی بایدن با عربستان هستند


وب سایت اکسیوس فاش کرد، نمایندگان خانواده های قربانیان حملات 11 سپتامبر 2001 در نامه ای خطاب به رییس جمهور آمریکا نسبت به تلاش های دولت او در راستای همکاری با عربستان در مساله افزایش تولیدات نفتی ابراز نگرانی کردند.

- وب سایت اکسیوس فاش کرد، نمایندگان خانواده های قربانیان حملات 11 سپتامبر 2001 در نامه ای خطاب به رییس جمهور آمریکا نسبت به تلاش های دولت او در راستای همکاری با عربستان در مساله افزایش تولیدات نفتی ابراز نگرانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت اکسیوس اعلام کرد، تری استرادا، رییس یکی از مهم ترین ائتلاف های خانواده های قربانیان حملات 11 سپتامبر در نامه ای خطاب به جو بایدن، رییس جمهور آمریکا نگرانی خود را از بازگشت احتمالی همکاری های این کشور با عربستان اعلام کرد.

استرادا در تلاش است بایدن به تعهدات انتخاباتی خود عمل کند، او در دوره تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود از عربستان اجتناب خواهد کرد، این در حالی است که این وب سایت هفته گذشته فاش کرد، مشاوران بایدن در حال بررسی و تنظیم سفر احتمالی او به عربستان هستند و این سفر با هدف ترغیب ریاض به افزایش تولیدات نفتی انجام خواهد شد.

استرادا نوشت، ما با مشکلات مردم آمریکا در جایگاه های سوخت شریک هستیم و می دانیم مسائل مهم متعددی میان دو کشور وجود دارند اما این گفتگو باید شامل تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های قربانیان حملات 11 سپتامبر مخالف همگرایی بایدن با عربستان هستند

خانواده های قربانیان حملات 11 سپتامبر مخالف همگرایی بایدن با عربستان هستند