مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-12بين الملل

اظهارات وقیحانه سناتور ارشد آمریکایی علیه ایران


عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، علیه ایران اظهاراتی وقیحانه مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ سرویس بین الملل خبرگزاری فارس، به رغم حسن نیت ایران در مذاکرات وین، یک سناتور ارشد کنگره بدون اشاره به اقدامات غیر قانونی و یکجانبه آمریکا در قبال برجام، اظهاراتی توهین آمیز و وقیحانه علیه ایران بیان کرد.

طبق گزارشی که وبگاه کمیته روابط خارجی مجلس سنای ایالات متحده آمریکا از کنفرانس خبری سناتورهای جمهوری خواه این کمیته منتشر کرده است، جیم ریش عضو ارشد جمهوری خواه کمیته روابط خارجی علیه ایران اظهارات زننده ای بیان کرد.

وی در این نشست که عصر پنجشنبه (به وقت تهران) برگزار شد، درباره تنش های آمریکا و روسیه بر سر بحران اوکراین هم صحبت کرد و ضمن انتقاد شدید از مواضعدولت دموکرات جو بایدن رییس جمهور این کشور، به صحبت درباره تهدید اتمی علیه ایالات متحده به سخنرانی پرداخت.

نماینده ایالت آیداهو در سنای آمریکا گفت: طی 10 روز گذشته، ما شاهد یک تهدید مستقیم از سوی یک کشور دارای قدرت اتمی علیه ایالات متحده آمریکا بوده ایم؛ تهدیدی برای استفاده واقعی از سلاح های اتمی علیه ما.

همه ما شنیدیم، همه شما شنیدید، (ولادیمیر) پوتین گفت که اگر واقعاً ما کاری برای مداخله در اوکراین انجام می دادیم، شاهد مرگ و ویرانی و آن نوع آسیبی در ایالات متحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات وقیحانه سناتور ارشد آمریکایی علیه ایران

اظهارات وقیحانه سناتور ارشد آمریکایی علیه ایران