مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-12سياسي

اولین مسابقات کارسوق بازی سازی با حمایت پات لایف


اولین دوره مسابقات کارسوق بازی سازی با حضور دانش آموزان نخبه کشور و با حمایت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، سازمان استعداهای درخشان، آموزش پرورش، - ایران کیش، پات لایف، پلنت و اروان تک در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ایران کیش، در این دوره از مسابقات جمعی از دانش آموزان برگزیده و نخبه کشور در بخش های مختلف برنامه نویسی و کد نویسی و طراحی به ساخت بازی های کامپیوتری اقدام و با یکدیگر رقابت کردند.

*آنچه آرمان ماست پیمان منعم طبری مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش با اشاره به اینکه این شرکت با ارائه محصول پات لایف پلتفرمی را برای تمام برنامه نویسان و جامعه استارت آپی کشور تولید کرده است تا نو آوری ها شتاب بگیرند گفت : بدیهی است که یک مجموعه به تنهایی توان این را ندارد که همه نو آوری ها را ایجاد کند و بهتر است استارت آپ ها و فین تک ها را جذب کند، در کنار این موضوع نگاهی به جامعه دانش آموزی که در مرحله علمی خاصی قرار دارند داشته ایم .

با این فضا دانش آموزان را ترغیب کردیم تا از آنچه در مدرسه یاد می گیرند استفاده بهینه ای داشته باشند و راه و مسیر آینده خودشان را انتخاب کنند .

طبری گفت : سعی می کنیم این رویداد را با جامعه بیشتری برگزار کنیم و از مدارس کشور و سمپاد دعوت می کنیم به این رویداد اهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مسابقات کارسوق بازی سازی با حمایت پات لایف

اولین مسابقات کارسوق بازی سازی با حمایت پات لایف