مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-12سياسي

خط نشان استاندار به مدیران؛ خدا نکند شاهد حقوق معوق کارکنان و کارگران گیلانی باشم!


استاندار گیلان با اشاره به در پیش بودن سال جدید و لزوم آمادگی همه جانبه مدیران گفت: همه مدیران و پیمانکارانی که با دستگاه های اجرایی قرارداد دارند تا پیش از پایان سال نسبت به پرداخت حقوق معوق کارکنان و کارگران ازجمله نیروهای شرکتی اقدام کنند و در غیر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در ستاد کرونا استان در سالن غدیر استانداری با اشاره به کاهش 50 درصدی در بستری و 30 درصدی فوتی ها در استان، اظهار کرد: امیدواریم با کاهش شیوع بیماری، استان گیلان در دستیابی به شاخص ها به رشد و پیشرفت برسد.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها، افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو و سفرهای نوروزی، رعایت پروتکل ها و نظارت بر آن باید تشدید شود.

استاندار گیلان با اشاره به در پیش بودن سفرهای نوروزی، گفت: فعلاً حداقل شرط لازم برای تردد در استان گیلان، تزریق دو نوبت واکسن کرونا است.

عباسی با اشاره به اُفت آموزش در دوران کرونا، افزود: همه مقاطع آموزش در گیلان به جز در استثنائات به طورجدی باید در ابتدای سال آینده، آماده حضور برای کلاس های حضوری باشند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر پرداخت حقوق و معوقات کارکنان، تصریح کرد: همه مدیران و پیمانکارانی که با دستگاه های اجرایی قرارداد دارند باید تا پیش از پایان سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط نشان استاندار به مدیران؛ خدا نکند شاهد حقوق معوق کارکنان و کارگران گیلانی باشم!

خط نشان استاندار به مدیران؛ خدا نکند شاهد حقوق معوق کارکنان و کارگران گیلانی باشم!