مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-12اقتصادي

سفر هیئت تجاری استان بابل عراق به زنجان


رییس اتاق بازرگانی زنجان از امضا تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی بابل عراق خبرداد.

- علی یگانه فرد ظهر امروز (21 اسفندماه) در جمع خبرنگاران از سفر یک هیئت تجاری 10 نفره از استان بابل عراق جهت توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی با استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: این هیئت طی 2 روز در استان زنجان حضور داشته و از ظرفیت های تجاری و همکاری های اقتصادی استان بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در ادامه همکاری های تجاری و اقتصادی با کشورهای مختلف به ویژه کشورهای همسایه، هیئت تجاری از استان بابل عراق به زنجان سفر خواهد کرد، افزود: این نخستین هیئت تجاری پس از محدودیت های کرونا است که به صورت رسمی به استان زنجان سفر می کنند.

یگانه فرد با اشاره به اینکه دفتر تجاری اتاق بازرگانی زنجان در استان کربلای عراق در حال ایجاد و تاسیس است، افزود: هماهنگی ها برای تاسیس این دفتر از سال گذشته آغاز و به صورت جدی پیگیری شده و در مراحل پایانی کار خود قرار دارد.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه حضور این هیئت تجاری از استان بابل عراق فرصت بسیار مطلوبی برای استان در راستای توسعه همکاری های تجاری است، عنوان کرد: با توجه به اینکه استان بابل در نزدیکی استان کربلا است، فرصت گسترش همکاری های تجاری با کشور عراق مناسب خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر هیئت تجاری استان بابل عراق به زنجان

سفر هیئت تجاری استان بابل عراق به زنجان