مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-12حوادث

هشدار پلیس گلستان با مخلان نظم و امنیت/ کشف 600 فقره انواع سرقت در گلستان


فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به تداوم اجرای طرح هایی در روزهای پایانی سال و همچنین در ایام نوروز، گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی از 14 اسفند به مدت یک هفته با تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان به اجرا در آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پلیس، سردار سعید دادگر در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتدار و امنیت، اظهار کرد: با تلاش بی وقفه پلیس های تخصصی و ماموران انتظامی، در این راستا 481 سارق دستگیر و 600 فقره انواع سرقت نیز کشف شد.

وی با اشاره به کشف هفت فقره سرقت مسلحانه و دستگیری 11 متهم در این راستا، گفت: دستگیری 317 متهم تحت تعقیب و جمع آوری 459 معتاد متجاهر از دیگر دستاوردهای طرح مذکور بوده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تاکید بر مقابله بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، تصریح کرد: با تلاش ماموران در این طرح 138 کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف شد.

وی با اشاره به تداوم اجرای چنین طرح هایی در روزهای پایانی سال و همچنین در ایام نوروز، تاکید کرد: مقابله قاطعانه با مخلان نظم و امنیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی گلستان به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: از خانواده ها تقاضا داریم فرزندان خود را در این ایام کنترل کرده تا مبادا شاهد حادثه ای تلخ باشیم ضمن اینکه هنجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس گلستان با مخلان نظم و امنیت/ کشف 600 فقره انواع سرقت در گلستان

هشدار پلیس گلستان با مخلان نظم و امنیت/ کشف 600 فقره انواع سرقت در گلستان