مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-12اجتماعي

نگهداری زنان خشونت دیده در خانه امن


سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: اگر خدمات نگهداری در شرایطی که زن خشونت دیده یا در معرض خشونت در خطر امنیت جانی بوده و امکان بازگشت به محل زندگی و یا محلی که در آن خشونت می دیده است، - سلمان حسینی، سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان پذیرش و ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری و.

در خانه امن را با اخذ حکم قضایی و به صورت سرپایی و اسکان موقت اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل و راهنمای تخصصی خانه امن، تمام تلاش مددکار و روان شناس مرکز، ساماندهی و مهیا کردن محیط خانواده برای حضور بی خطر زنان و دختران در معرض خشونت و خشونت دیده در خانه است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان عنوان کرد: طرح ایمنی برای هر فرد به صورت اختصاصی با توجه به شرایط فرهنگی، سن خشونت دیده، سن فرزندان، نوع خشونت و منابع حمایتی قربانی طراحی می شود.

وی با بیان اینکه اگر خدمات نگهداری در شرایطی که زن خشونت دیده یا در معرض خشونت در خطر امنیت جانی بوده و امکان بازگشت به محل زندگی و یا محلی که در آن خشونت می دیده است، ندارد، به صورت موقت در خانه امن همراه با فرزند خود، دختر بدون محدودیت سنی و پسر زیر 12 سال (با اخذ حکم قاضی) نگهداری می شوند، گفت: این خدمات شامل خدمات مددکاری اجتماعی، روان شناسی، حقوقی و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری زنان خشونت دیده در خانه امن

نگهداری زنان خشونت دیده در خانه امن