مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-12سياسي

قم باید یکپارچه میزبان زائران در نیمه شعبان باشد


رییس ستاد مردمی اجتماعات مهدوی با اشاره به اهمیت حضور همه جانبه مردم در جشن نیمه شعبان شهر قم و ترویج روحیه میزبانی تأکید کرد: بسیاری از مردم قم حس میزبانی ندارند برای مثال در عراق کل کشور یک پارچه میزبان زائران اربعین است اگر مردم وارد شوند بسیاری از .

- ایسنا/قم رییس ستاد مردمی اجتماعات مهدوی با اشاره به اهمیت حضور همه جانبه مردم در جشن نیمه شعبان شهر قم و ترویج روحیه میزبانی تأکید کرد: بسیاری از مردم قم حس میزبانی ندارند برای مثال در عراق کل کشور یک پارچه میزبان زائران اربعین است اگر مردم وارد شوند بسیاری از مسائل و نیازها مرتفع خواهد شد.

حجت الاسلام رضا وطن خواه رییس ستاد مردمی اجتماعات مهدوی در نشست خبری که به منظور تشریح فعالیت های ایستگاه ها و موکب های مردمی در بلوار پیامبر اعظم (ص) در نیمه شعبان در خبرگزاری حوزه با حضور اصحاب رسانه عنوان کرد: برنامه های مردمی جشن نیمه شعبان در قم و مناطق نزدیک مسجد جمکران در سال های گذشته انجام می گرفته که از سال 93 در این ستاد مسئولیت هماهنگی بین گروه های مردمی را بر عهده داریم.

وی با اشاره به شرایط کرونا و کاهش شور جشن های نیمه شعبان گفت: سال 98 یک میلیون غذا و دو میلیون نوشیدنی توزیع شد که این حجم عظیم فقط از عهده گروه های مردمی بر می آید و نه دولت توان این خدمت رسانی را دارد نه یک ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم باید یکپارچه میزبان زائران در نیمه شعبان باشد

قم باید یکپارچه میزبان زائران در نیمه شعبان باشد