مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-12سياسي

جهاد تبیین باید به صورت مردمی انجام شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهاد تبیین باید به صورت مردمی انجام شود گفت: باید از ظرفیت جوانان فعال در مساجد و سازمان های مردم نهاد استفاده شود.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهاد تبیین باید به صورت مردمی انجام شود گفت: باید از ظرفیت جوانان فعال در مساجد و سازمان های مردم نهاد استفاده شود.

آیت الله صفایی بوشهری صبح شنبه در نشست قرارگاه جهاد تبیین استان بوشهر اظهار کرد: از صدر اسلام تاکنون تبیین از تأثیر و اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از تاکتیک های تحریف و انحراف و یا تاکتیک سکوت استفاده می کنند خاطرنشان کرد: با توجه به تهاجم رسانه ای دشمن وقتی که نتوانیم تبیین کنیم، جامعه اسیر تحریف دشمنان می شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه این مسائل از زمان صدر اسلام وجود داشته است ادامه داد: وقتی که تبیین و روشنگری صورت نگرفته باشد، دشمنان به مقصود خود می رسند.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: اگر تبیین انجام نشود، دوست از دشمن، خوب از بد و سالم از ناسالم تشخیص داده نمی شود و جای آرمان ها و ارزش ها با ضد ارزش ها عوض می شود وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در عرصه های مختلف پیشتاز بوده است خاطرنشان کرد: جهاد تبیین از دیرباز باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین باید به صورت مردمی انجام شود

جهاد تبیین باید به صورت مردمی انجام شود