مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-12سياسي

شناسایی 260 نخبه و استعداد برتر در خانواده های تحت پوشش امداد لرستان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از شناسایی 260 نخبه و استعداد برتر در خانواده های تحت پوشش امداد استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از شناسایی 260 نخبه و استعداد برتر در خانواده های تحت پوشش امداد استان خبر داد.

جلال شیخ پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال با انجام امداد هوشمند توانستیم 7500 خانوار را در لرستان پالایش کردیم و بخشی از این پالایش منجر به ایجاد اشتغال شد و بخشی هم افرادی بودند که از سیل دچار مشکل شده بودند.

وی ادامه داد: در بخش فرهنگی به عنوان یک شاخص اصلی توانمندسازی، خدمت به بیش از 21 هزار دانش آموز و 2700 دانشجو تحت حمایت داریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: در کنار برنامه های فوق، آموزش خانواده های تحت حمایت را نیز داشتیم تا بتوانیم تغییراتی به لحاظ تفکری و نگاه روند زندگی آنان ایجاد شود که آموزه های دینی روش های میانبر رفع فقر و محرومیت است.

شیخ پور از شناسایی 260 نخبه و استعداد برتر در خانواده های تحت پوشش امداد خبر داد و افزود: برخی از آنها مخرتع هستند و اختراع دارند و توان این را دارند که اختراع خود را تبدیل به یک خدمت بزرگ اجتماعی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 260 نخبه و استعداد برتر در خانواده های تحت پوشش امداد لرستان

شناسایی 260 نخبه و استعداد برتر در خانواده های تحت پوشش امداد لرستان