مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-12حوادث

غفلت خانواده ها از کودکان و نوجوانان باعث حوادث تلخ چهارشنبه سوری می شود


فرمانده انتظامی البرز با اشاره به لزوم نظارت هرچه بیشتر خانواده ها بر رفتار و اعمال کودکان و نوجوانان در روزهای منتهی به چهارشنبه سوری، گفت: - ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز با اشاره به لزوم نظارت هرچه بیشتر خانواده ها بر رفتار و اعمال کودکان و نوجوانان در روزهای منتهی به چهارشنبه سوری، گفت: غفلت خانواده ها از کودکان و نوجوانان باعث بروز حوادث تلخ در چهارشنبه سوری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عباسعلی محمدیان، گفت: حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال به سبب غفلت و عدم آگاهی نوجوانان و کودکانی رقم می خورد که برای لحظه ای شادی کاذب و بدون در نظر گرفتن عواقب آن، جان خود و سلامت دیگران را در بازار خطر به حراج می گذارند.

وی با بیان اینکه جشن چهارشنبه سوری بنا به اعتقاد ما ایرانیان مظهر پاکیزگی، زندگی، سلامت و نشاط است، گفت: اما همین جشن ها با آتش افروزی های مخرب و انفجار ترقه های خطرناک به یک رویداد پر مخاطره و دلهره آور تبدیل شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: پلیس به منظور کاهش و پیشگیری از خسارات و آسیب های چهارشنبه آخر سال، در روزهای اخیر با قدرت اقدامات پیشگیرانه ای از جمله اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد محترقه و آتش زا انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت خانواده ها از کودکان و نوجوانان باعث حوادث تلخ چهارشنبه سوری می شود

غفلت خانواده ها از کودکان و نوجوانان باعث حوادث تلخ چهارشنبه سوری می شود