مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-12سياسي

بخشنامه نوروزی دادستان کل ابلاغ شد


در راستای تامین امنیت و نظم عمومی و صیانت از حقوق عامه، دادستان کل کشور در بخشنامه ای ضمن تاکید بر تشکیل کشیک قضایی در تعطیلات نوروزی، دادستان هارا موظف به پیگیری بندهای دهگانه آن کرد.

- ، همزمان با در پیش بودن ایام نوروز و در راستای تأمین امنیت و نظم عمومی و صیانت از حقوق عامه، دادستان کل کشور در بخشنامه ای ضمن تاکید بر تشکیل کشیک قضایی در تعطیلات نوروزی، دادستان های سراسر کشور را موظف به پیگیری بندهای دهگانه آن کرد.

در این بخشنامه با تبریک اعیاد شعبانیه بویژه ولادت با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء و تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز 1401 بر ارائه خدمات ویژه قضایی به مردم عزیز در ایام تعطیلات نوروزی تاکید شده است.

در این بخشنامه به برقراری واحد کشیک نوروزی در دادسراها برای ارائه خدمات قضایی، برنامه ریزی برای نظارت بر ضابطین قضایی و بازرسی منظم از بازداشتگاه ها، نظارت بر مجرمین سابقه دار و عدم اعطای مرخصی به سارقین حرفه ای بمنظور پیشگری از وقوع جرایم در تعطیلات و اتخاذ تدابیر لازم توسط پلیس راهور در جهت کاهش تصادفات جاده ای و صیانت از جان انسان ها تاکید شده است.

همچنین، ممانعت از تغییر کاربری اراضی ملّی، منابع طبیعی توسط سودجویان با همکاری سازمان های ذی مدخل و در صورت ارتکاب جرم، رسیدگی فوری و اتخاذ ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه نوروزی دادستان کل ابلاغ شد

بخشنامه نوروزی دادستان کل ابلاغ شد