مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-12دانش

کسب کرسی هیئت رییسه یک نهاد علمی بین المللی توسط دانشجوی نخبه ایرانی


دانش آموخته دانشکده فنی دانشگاه تهران و دانشجوی کنونی دانشگاه تربیت مدرس، موفق به کسب یک کرسی در هیئت رییسه سازمان بین المللی آیسته( IAESTE) شد.

- دانش آموخته دانشکده فنی دانشگاه تهران و دانشجوی کنونی دانشگاه تربیت مدرس، موفق به کسب یک کرسی در هیئت رییسه سازمان بین المللی آیسته( IAESTE) شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدرضا گلدانساز، دانش آموخته دانشکده فنی دانشگاه تهران و دانشجوی فعلی دانشگاه تربیت مدرس، موفق به کسب یک کرسی در هیئت رییسه سازمان بین المللی آیسته (IAESTE) شد.

آیسته (IAESTE) یک انجمن بین المللی تبادل دانشجو برای تجربه فنی است که در حدود 90 کشور دنیا، با پوشش تمامی قاره ها، شعبه فعال دارد.

این سازمان، دارای حدود 2000 نیرو در سراسر دنیا است و تاکنون حدود 370 هزار دانشجو در دنیا در رشته های مختلف(فنی مهندسی، علوم، هنر، مدیریت و کشاورزی) موفق به گذراندن دوره های علمی از طریق این موسسه شده اند.

آیسته، که به سبب کم نظیر بودن در وسعت پراکندگی در دنیا به سازمان ملل کوچک معروف است، در حیطه فعالیت خود جزو بزرگ ترین و قدیمی ترین موسسات دنیا محسوب می شود (تأسیس از سال 1948).

این موسسه، یک NGO ثبت شده در کشور لوکزامبورگ و شناخته شده توسط سازمان ملل و یونسکو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب کرسی هیئت رییسه یک نهاد علمی بین المللی توسط دانشجوی نخبه ایرانی

کسب کرسی هیئت رییسه یک نهاد علمی بین المللی توسط دانشجوی نخبه ایرانی