مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-12سياسي

حدادعادل: شورای ائتلاف باید حفظ و تقویت شده و گسترش پیدا بکند


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: شورای ائتلاف باید حفظ و تقویت شده و گسترش پیدا بکند و اقدامات این تشکل از نظر اجتماعی و سیاسی تعمیق پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ششمین کنگره سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: از کسانی هستم که از روز اول تاسیس جمعیت رهپویان که به عنوان یک جوانه جدید در فضای انقلاب شروع به کار کرد، با این تشکل آشنایی داشته و همیشه به این مجموعه به عنوان یک تشکل انقلابی نگاه کرده ام و مواضع اصولی این جمعیت در دفاع از انقلاب اسلامی را تحسین کرده ام.

وی افزود: در تشکل های متعددی که همه به خانواده انقلاب تعلق دارند، و همه ولایی و پیرو خط امام و رهبری هستند، باید همه بدانیم هیچ تشکلی به تنهایی نمی تواند در عرصه سیاسی موفقیتی حاصل کند حدادعادل تاکید کرد: ما اگر توفیقی داریم این توفیق در پرتو وحدت ما است، و این همان آرمانی است که در شورای ائتلاف دنبال می کنیم، و جمعیت رهپویان یکی از اضلاع ثابت و موثر این شورا تاکنون بوده و از این به بعد هم خواهد بود.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه تاکید کرد: پیروزی و موفقیت ما در گرو این است که بدانیم هیچ تشکلی در تنهایی موفق نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادعادل: شورای ائتلاف باید حفظ و تقویت شده و گسترش پیدا بکند

حدادعادل: شورای ائتلاف باید حفظ و تقویت شده و گسترش پیدا بکند