مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-12سياسي

لزوم تقویت و گسترش شورای ائتلاف/ پیروزی های اخیر تضمینی برای پیروزی آینده نیست


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: پیروزی های دو سال اخیر تضمینی برای پیروزی آینده نیست و ما باید بدانیم هیچ تشکلی به تنهایی نمی تواند در عرصه سیاسی موفقیتی حاصل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ششمین کنگره سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی که به صورت مجازی برگزار شد،با اشاره به فعالیت جمعیت رهپویان در عرصه سیاسی کشور، گفت: از کسانی هستم که از روز اول تأسیس جمعیت رهپویان که به عنوان یک جوانه جدید در فضای انقلاب شروع به کار کرد، با این تشکل آشنایی داشته و همیشه به این مجموعه به عنوان یک تشکل انقلابی نگاه کرده ام و مواضع اصولی این جمعیت در دفاع از انقلاب اسلامی را تحسین کرده ام.

وی افزود: در تشکل های متعددی که همه به خانواده انقلاب تعلق دارند و همه ولایی و پیرو خط امام و رهبری هستند، باید همه بدانیم هیچ تشکلی به تنهایی نمی تواند در عرصه سیاسی موفقیتی حاصل کند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: ما اگر توفیقی داریم این توفیق در پرتو وحدت ما است، و این همان آرمانی است که در شورای ائتلاف دنبال می کنیم و جمعیت رهپویان یکی از اضلاع ثابت و مؤثر این شورا تاکنون بوده و از این به بعد هم خواهد بود حدادعادل اظهار داشت: پیروزی و موفقیت ما در گرو این است که بدانیم هیچ تشکلی در تنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت و گسترش شورای ائتلاف/ پیروزی های اخیر تضمینی برای پیروزی آینده نیست

لزوم تقویت و گسترش شورای ائتلاف/ پیروزی های اخیر تضمینی برای پیروزی آینده نیست