مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-12اقتصادي

بیش از 158 میلیارد ریال درآمد تولیدات بانوان خراسان جنوبی


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: درآمد حاصل از فروش فرش های دستباف بانوان مددجوی استان در بازارهای داخلی و خارجی به 158 میلیارد و 438 میلیون ریال رسید.

- علی اکبر نخعی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهار داشت: طرح استعدادسنجی قالیبافان و مشاوره شغلی به آن ها همواره به صورت چهره به چهره از رویکرد های اساسی این نهاد بوده است.

وی افزود: متقاضیان بافت فرش دستبافت برای انتخاب نوع فرش و تکمیل پرونده به واحد مربوطه معرفی و پس از  تهیه نقشه و مواد اولیه مورد نیاز فعالیت خود را آغاز می کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: استادکار و ناظر طرح به صورت منظم بر روند بافت نظارت دارد و پس از اتمام فرش دستبافت مددجوی تحت پوشش توسط کارشناسان، کارشناسی می شود.

نخعی یادآور شد: فرش تولیدی مددجوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی توسط شرکت صنعت آفرینان مرکز خریداری و وجه آن پس از کسر بدهی مواد اولیه به حساب مددجو واریز می شود.

وی خاطرنشان کرد: بانوان سرپرست خانوار کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از ابتدای امسال یک هزار و 332 تخته فرش به متراژ 4 هزار و 821 مترمربع  را تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 158 میلیارد ریال درآمد تولیدات بانوان خراسان جنوبی

بیش از 158 میلیارد ریال درآمد تولیدات بانوان خراسان جنوبی