مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-12اجتماعي

فعالیت 1200 مدرسه فارس در طرح همیار مشاور


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه برنامه همیار مشاور امسال در 52 منطقه آموزشی استان در جریان است، گفت: این طرح تقریبا در 800 مدرسه دخترانه و 400 مدرسه پسرانه استان فارس، - توسط 8400 همیار مشاور در حال اجراست.

جهانبخش بانشی شنبه 21 اسفند در جلسه شورای راهبری همیار مشاور استان فارس، گفت: در شرایط کرونا و در حالی که بیشتر فعالیت های پرورشی و فرهنگی مدارس به صورت غیرحضوری ارائه می شود، نقش حمایت عاطفی همیاران مشاور از همسالان خود در دوران کرونا بیش از پیش برجسته شده است.

او افزود: تشکل های دانش آموزی از اهمیت به سزایی برخوردار هستند که یکی از این تشکل های مهم تشکل همیار مشاور است با توجه به این که در دوره نوجوانی، همسالان بیشترین تاثیرگذاری را برهم دارند و با اعتقاد به توانمندی دانش آموزان برای مشارکت در گسترش خدمات مشاوره ای این تشکل فعال است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: از مهمترین وظایف همیاران مشاور ارتباط صمیمی و موثر با همسالان است و اینکه در حال حاضر، با توجه به شرایط همه گیری بیماری کرونا امکان حضوری بودن فعالیت مدارس کمتر می باشد همیاران بایستی وظایف شان را در فضای مجازی با پیگیری بیشتر و به نحو احسن انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 1200 مدرسه فارس در طرح همیار مشاور

فعالیت 1200 مدرسه فارس در طرح همیار مشاور