مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-12پزشكي

مراکز واکسیناسیون اسدآباد آماده ارائه خدمات به میهمانان نوروزی


رییس دانشگاه علوم پزشکی اسدآباد از آمادگی مراکز واکسیناسیون این شهرستان برای ارائه خدمات واکسیناسیون به میهمانان نوروزی خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی اسدآباد از آمادگی مراکز واکسیناسیون این شهرستان برای ارائه خدمات واکسیناسیون به میهمانان نوروزی خبر داد.

ایرج صالحی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال نو، تعداد مسافران و میهمانان نوروزی به شهرستان نسبت به دوسال گذشته افزایش دو چندان خواهد داشت که در همین رابطه دانشکده علوم پزشک از لحاظ دارویی و پرسنل سناریوهای مختلف را چیده است تا مشکلی پیش نیاید.

وی با بیان اینکه کمیته بحران دانشکده برای آمادگی لازم در رابطه با احتمال افزایش بیماران تشکیل شده است،خاطر نشان کرد: از لحاظ دارویی مراکز بهداشت آمادگی لازم را دارند و دپوی کافی دارو انجام گرفته است.

صالحی با اشاره به کاهشی شدن روند پیک ششم کرونا به وسیله واکسیناسیون گسترده افزود: در صورت افزایشی شدن تعداد بیماران پیش بینی لازم برای اقدام خاص انجام شده است.

وی در ادامه تعداد افراد بستری در بخش کرونایی شهرستان را 12 نفر برشمرد و یاد آور شد: از این تعداد افراد بستری، 3 بیمار نسبت به واکسن خود اقدام کرده و 9 بیمار نیز واکسن نزده اند که این امر نشان تاثیر بسزای واکسن در پیشگیری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز واکسیناسیون اسدآباد آماده ارائه خدمات به میهمانان نوروزی

مراکز واکسیناسیون اسدآباد آماده ارائه خدمات به میهمانان نوروزی