مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-12سياسي

وجود بیش از 58 هزار تخت برای اقامت مسافران نوروزی در قم


مدیر کمیته رفاهی امور زائرین استانداری قم از آماده سازی بیش از 58 هزار تخت اقامتی برای پذیرایی از مسافران و زائران در استان قم خبر داد.

- حمیدرضا جعفری کافی آباد در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه ستاد تسهیلات زائران به ریاست استاندار و با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران تا به حال سه جلسه تشکیل داده است، گفت: کمیته 13 گانه در ذیل ستاد تسهیل زائران استان  شکل گرفته و هر کدام از نهادها، کارکردهای تخصصی را انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل کمیته ستاد مردمی، تفاوت برنامه های امسال با سال های گذشته است، افزود: ماندگاری مراسم های مذهبی 1400 ساله نیز به واسطه خودجوش و مردمی بودن بوده است.

جعفری با اشاره به اینکه کمیته رفاهی نقش تسهیل کننده امور محول شده به دستگاههای اجرایی را برعهده دارد، ادامه داد: سعی بر حل مشکلات سالهای گذشته را در اسرع وقت داشته ایم.

وی با تأکید بر ارائه خدمات مناسب به زائران در ایام پیش رو گفت: خدمات برق، آب و مخابرات در سال های گذشته در برخی مواقع با مشکل روبرو می شد که امسال با نصب آنتن های بی تی اس در بلوار پیامبر اعظم(ع) سعی در حل مشکل بوده است.

مدیر کمیته رفاهی امور زائرین استانداری قم  با تاکید بر لزوم افزایش زیرساخت های اسکان در استان افزود: بر اساس اعلام ستاد اسکان بیش از 58 هزار ظرفیت تخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 58 هزار تخت برای اقامت مسافران نوروزی در قم

وجود بیش از 58 هزار تخت برای اقامت مسافران نوروزی در قم