مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-12سياسي

تولید محتوای دینی فاخر نیازمند منابع غنی و زمان کافی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، میر مسعود حسینیان، مدیرکل خاورمیانه و شمال آفریقا وزارت امورخارجه و سر کنسول سابق ایران در کربلا، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به سابقه چندین سال وی در سرکنسول ایران در شهر کربلای کشور عراق، گفت: طی این مدت با فعالیت های مجتمع بین المللی مهدیون کرج آشنا شدم که برای برگزاری نمایشگاه به عراق و کربلا آمده بودند تا در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری کار کنند و این فرصت بسیار مهم و مغتنمی برای معرفی اینگونه فعالیت ها بود.

وی فعالیت در حوزه هنرهای تجسمی جهت بیان زندگی و معارف اهلبیت را هنری نو و تازه خواند و افزود: این شاخه از هنر به دلیل ایجاد شرایط خاص بصری برای بیننده بسیار قابل توجه و حائز اهمیت است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تا بحال نمایشگاه گ های بسیاری در حوزه روایت وقایع کربلا به روشهای گوناگون برپا شده اند، اظهار کرد: تا به حال کمتر مجموعه ای کاری به این وسعت در راستای معرفی اهل بیت علیهم السلام علی الخصوص امام حسین(ع) و روایتگری وقایع کربلا انجام داده است.

ضمن اینکه طی سه سالی که این نمایشگاه اختصاصی در منطقه بین الحرمین کربلا برگزار شد با پیشرفت چشمگیری در خصوص انواع تجهیزات، تابلوها، ماکت ها و لوازم هنری، نحوه چیدمان و ابتکارات جدید همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محتوای دینی فاخر نیازمند منابع غنی و زمان کافی است

تولید محتوای دینی فاخر نیازمند منابع غنی و زمان کافی است