مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-12سياسي

451 کانون فرهنگی هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از فعالیت 451 کانون فرهنگی هنری مساجد در این استان خبر داد.

- ، محمدرضا مظاهری پیش از ظهر شنبه در آیین تجلیل از رابطان، مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویداد فهما ، عنوان کرد: هم افزایی و همبستگی ویژه ای در بین کانون ها و مساجد چهارمحال و بختیاری وجود دارد و هیچ جدایی بین این دو مرکز نیست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اثرگذاری و نقش کانون ها در جامعه را غیر قابل انکار دانست و تصریح کرد: هدف فعالان در این حوزه کار برای رضای خدا است.

مظاهری با بیان اینکه کانون ها فعالیت خود را در قالب 12 رواق انجام می دهند، ادامه داد: فرهنگی، اجتماعی، رسانه، کارآفرینی، همدلی و کتاب از جمله قالب های فعالیت کانون فرهنگی هنری مساجد است.

9 کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزیده رویداد فهما شدند وی با اشاره به اینکه 9 کانون استان در رویداد کشوری فهما به عنوان رتبه برتر تا شایسته تقدیر انتخاب شده اند، افزود: فضای مساجد برای حضور بیش از پیش جوانان و نوجوانان باید مهیا شود تا بتوانیم به مسجد تراز انقلاب اسلامی نزدیک شویم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مساجد استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

451 کانون فرهنگی هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کند

451 کانون فرهنگی هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کند