مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-12حوادث

شهروندان لینک های ناشناس را باز نکنند/ ارسال چند صد پیامک کلاهبرداری در روز جمعه


مهدی شمس آبادی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از روز گذشته (جمعه) تعداد زیادی پیامک از شماره تلفن های همراه متعدد برای شهروندان استان با عناوین مختلف از جمله احضار، تشکیل پرونده و یا مراجعه به دادگستری ارسال شده است که به قطعیت اعلام می شود تمامی این پیامک ها جعلی و کلاهبرداری است.

  وی تاکید کرد: شهروندان به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی آدرس های اینترنتی ارسالی را باز نکنند در غیر این صورت احتمال دارد یا حساب های بانکی آنها تخلیه شود و یا اینکه خودشان قربانی جدیدی باشند و از شماره تلفن همراه آنها سوءاستفاده شده و برای دیگران همان پیامک های کلاهبرداری ارسال شود.

  وی خاطرنشان کرد: از ابتدای صبح امروز (شنبه) افراد زیادی به دادستانی زاهدان مراجعه کرده اند که به علت بازکردن آدرس های اینترنتی آلوده ارسال شده، حساب های بانکی و یا شماره تلفن های آنها مورد سوءاستفاده قرار گرفته است به همین منظور ضرورت دارد تا شهروندان پیامک های این چنینی را به هیچ وجه باز نکنند.

  به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان؛ در اسفند ماه سال گذشته نیز چنین اقدامی صورت گرفت که متهم با تحقیقات و بررسی های کارشناسی دستگیر و روانه زندان شد و افرادی تا قبل از بهمن امسال مورد هجمه این نوع کلاهبرداری قرار گرفته اند می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان لینک های ناشناس را باز نکنند/ ارسال چند صد پیامک کلاهبرداری در روز جمعه

شهروندان لینک های ناشناس را باز نکنند/ ارسال چند صد پیامک کلاهبرداری در روز جمعه