مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-12پزشكي

صدور کد QR برای اصناف اردبیل


رییس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل گفت: برای ساماندهی اصناف و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا صدور کد QR در سامانه بهداشتی مورد توجه قرار گرفته است.

- محمدرضا خلفی زاده 21 اسفند در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در اردبیل اظهار کرد: با فروکش کردن موج ششم کرونا امیدواریم رعایت پروتکل های بهداشتی و بهبود وضعیت در آستانه سال نو منجر شود.

وی استقبال کم اهالی اردبیل را از دز سوم واکسن یادآور شد و تصریح کرد: تنها 35 درصد جمعیت شهرستان اردبیل دز سوم واکسن خود را تزریق کردند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل از آمادگی مراکز تجمیعی برای تزریق دز سوم واکسن خبر داد و گفت: بهتر است در آستانه سال نو و دید و بازدیدها و دورهمی های خانوادگی تزریق دز سوم انجام شود تا ایمنی و سلامت افراد ارتقا یابد.

خلفی زاده به ثبت اطلاعات اصناف و واحدهای صنفی و خدماتی در قالب سامانه سلامت خبر داد و افزود: مالکان واحدهای تولیدی، کارفرمایان و صاحبان صنوف با مراجعه به سایت بهداشت نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کرده و کد بهداشتی QR را دریافت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: چنانچه این کد در زمان بازدید و بازرسی از واحدهای صنفی وجود نداشته باشد، امکان پلمب واحدهای صنفی به وجود می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کد QR برای اصناف اردبیل

صدور کد QR برای اصناف اردبیل