مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-12پزشكي

بازگشت زرد کرونایی به گیلان/ آرامش موج ششم با واکسیناسیون


معاون علوم پزشکی گیلان، شهرستان های لنگرود و رضوانشهر را زرد دانست و گفت: تداوم روند کاهشی بستری ها بستگی به رعایت جدی و دقیق دستورالعمل های بهداشتی دارد.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، شهرستان های لنگرود و رضوانشهر را زرد دانست و گفت: تداوم روند کاهشی بستری ها بستگی به رعایت جدی و دقیق دستورالعمل های بهداشتی دارد.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، از تغییر رنگ بندی کرونایی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: دو شهرستان رضوانشهر و لنگرود از وضعیت نارنجی خارج و زرد شدند.

وی شهرستان های صومعه سرا، بندرانزلی، لاهیجان، سیاهکل و رودبار را در وضعیت قرمز دانست و افزود: شهرستان های آستارا، تالش، ماسال، فومن، شفت، رشت، خمام، آستانه اشرفیه، املش و رودسر نیز نارنجی هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از بستری شدن 70 بیمار جدید مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجموع 343 بیمار کرونایی بستری داریم و 83 نفر بدحال هستند.

حیدرزاده، با بیان اینکه موج ششم کرونا نسبت به موج های پیشین در استان با آرامش بیشتری پیش رفت، گفت: تداوم روند کاهشی بستری ها بستگی به رعایت جدی و دقیق دستورالعمل های بهداشتی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت زرد کرونایی به گیلان/ آرامش موج ششم با واکسیناسیون

بازگشت زرد کرونایی به گیلان/ آرامش موج ششم با واکسیناسیون